24/9/14

Το συγκινητικό "αντίο" του μεγάλου αρχηγού...


Τελικά είναι οριστική η απόφαση του Νίκου Μουντζουρίδη να αποχωρήσει από την 
ομάδα της καρδιάς του, την ομάδα που έμαθε χάντμπολ, ανδρώθηκε και ηγήθηκε τα τελευταία...πολλά χρόνια...

Οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις τον αναγκάζουν να αποσυρθεί από την ενεργό δράση σε ηλικία μόλις 30 χρόνων βάζοντας τέλος σε ένα "ταξίδι" που ξεκίνησε πριν περίπου 20 χρόνια και ήταν γεμάτο από έντονα συναισθήματα και πολλές επιτυχίες...

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μουντζουρίδης αγωνίστηκε με τα χρώματα του ΑΣΕΔ από την αρχή μέχρι το τέλος της καριέρας του (!!!), φόρεσε για πολλά χρόνια τη φανέλα με το εθνόσημο ενώ θα μείνει στην ιστορία του Ελληνικού χάντμπολ για την εκτελεστική του δεινότητα αλλά και το μοναδικό ήθος του...

Ο ίδιος θέλησε να ανακοινώσει την αποχώρησή του από τον ΑΣΕΔ με την παρακάτω επιστολή που έστειλε στα Γραφεία του Συλλόγου μας...


"20 ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΡΟΝΙΑ...

Μετά από 20 χρόνια στην οικογένεια του ΑΣΕ ΔΟΥΚΑ, που είχα την τιμή να αποτελώ μέλος και να αντιπροσωπεύω με ήθος και αξιοπρέπεια, το αθλητικό μου ταξίδι έφτασε στο τέλος του.

Οι αυξημένες επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω την ενασχόλησή μου με το άθλημα που αγάπησα από παιδί και το οποίο μου χάρισε αξέχαστες στιγμές.

Θέλω να ευχαριστήσω πρώτα από όλα την οικογένεια μου που με στήριζε υπομονετικά και ήταν πάντα δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια.

Επίσης, ένα μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια ΔΟΥΚΑ, καθώς και τον αθλητικό σύλλογο Εκπαιδευτηρίων Δούκα, που συνέβαλε στην αθλητική μου εξέλιξη στον χώρο του χάντμπολ και που τα τελευταία χρόνια μου έκανε την ιδιαίτερη τιμή να με επιλέξει ως αρχηγό αυτής της υπέροχης αθλητικής παρέας.

Είχα την τύχη να συνεργαστώ με σημαντικούς προπονητές τόσο στο σωματείο μου όσο και στις εθνικές ομάδες, τους οποίους ευχαριστώ ξεχωριστά για όλα όσα μου προσέφεραν στην πορεία μου αυτή.

Τέλος, νιώθω τυχερός που υπήρξα συμπαίκτης και αντίπαλος με καταξιωμένους αθλητές, τους οποίους θεωρώ καλούς μου φίλους και τους ευχαριστώ από καρδιάς για όλες τις μοναδικές στιγμές, τις χαρές και τις λύπες, που ζήσαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Εύχομαι καλή συνέχεια στην ομάδα μου και θα προσπαθήσω όσο είναι δυνατόν να βρίσκομαι κοντά της και να την στηρίζω με όποιον τρόπο μπορώ.

Με εκτίμηση,

Νίκος Μουντζουρίδης."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου